L'Hispanofail rep 800 incidències dels usuaris de la línia Igualada - Barcelona

Una auditoria de la Generalitat confirma les mancances del servei

Collbató, Abrera, Esparreguera

Imatge d'un bus calcinat
Imatge d'un bus calcinat

L'aplicació Hispanofail ja ha rebut poc més de 800 notificacions d'incidència en els seus 3 anys de vida. Un 30% es refereixen a vehicles que no passen i un 55% a serveis que arriben amb retard, segons ha fet públic el Grup Municipal de la Cup a Esparreguera mitjançant les xarxes socials.

També hem pogut saber que una auditoria de la Generalitat, realitzada fa més d'un any confirmava irregularitats en la línia. De les 239 inspeccions horaries que van realitzar, no van passar un 9% de busos. Un 85% d'aquests van ser a Esparreguera.

Es confirmava també retards en la majoria d'expedicions. Tal com diu l'informe "presenten sistemàticament retards d'entre 10 i 20 minuts".

Arran de l'auditoria, la Generalitat va anunciar que iniciava els tràmits per enretirar la concessió de les línies Igualada-Barcelona a Monbús.

Monbús va respondre presentant millores al servei, contractant una persona a la parada de Maria Cristina, perquè organitzés les persones i fes complir totes les mesures de seguretat. També es van canviar alguns busos molt antics.

Tot i això les queixes de l'Hispanofail desmunten que el servei encara presenta mancances

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article