Un veí d'Esparreguera és detingut per enaltiment del terrorisme

777 Comunica

Un jove de 23 anys, veí d'Esparreguera i de nacionalitat espanyola, ha estat detingut aquest dijous pels Mossos d'Esquadra per presumptes delictes d'amenaces i enaltiment del terrorisme. A través del seu perfil de twitter @dariojfry, l'individu presumptament hauria amenaçat a personalitats públiques: polítics, periodistes i membres de la Casa Real. Actualment, es desconeix l'autor acusat dels fets.

A més, l'esparreguerí presumptament també hauria enaltit a grups terroristes com el GRAPO i ETA, demanant el seu retorn i justificant crims comesos per aquestes bandes com els assassinats de Miguel Ángel Blanco i Isabel Carrasco. Durant aquests dies amb els fets succeïts a París i els crims comesos contra el setmanari Charlie Hebdo, des del Twitter hauria piulat que els atemptats també s'haurien de cometre contra les redaccions del diari El País i El Mundo. El missatge deia "Joder, en vez de tirotear #CharlieHebdoya podían haber ido a la redacción de @elmundoes o @elpais_espana, mucho más productivo".

La detenció arriba després de sis mesos d'investigació. El juliol de 2014, els mossos van iniciar una investigació a partir de la denúncia de l'escriptora i periodista Pilar Rahola després que rebés unes amenaces des del seu perfil de twitter.

 

Comentaris

Juan Fabregat Tapias Esparreguera
1.

Es altamente conocida la irracionabilidad de algunas personas que más haya de su personalidad de ser humano, la maldad que acumulan en su inconsciente les sale por la lengua para dar a conocer la poca o ninguna lógica del ser humano, las "personas" que aplauden estas atrocidades como son el terrorismo y el asesinato no merecen nuestra atención, pues solo es eso lo que persiguen darse a conocer sin saber el mal que están causando con este tipo de declaraciones y amenazas, las personas debemos de ser mucho más inteligentes y no caer en estas provocaciones es más si tenemos la más mínima sospecha de alguien que se orgullece de estas declaraciones y/o actos debemos de darlo a conocer a las autoridades competentes, dicho esto también recalcar que: la gran cantidad de emigrantes que solemos acoger en este país debe de una vez por todas entender que son ellos los que han venido a ganarse la vida en nuestro país y son ellos los que deben integrase a nuestras costumbres y no nosotros a las de ellos, no seré yo quien juzgue a las creencias religiosas pero tampoco quiero que me impongan ninguna, las personas como tal debemos de respetar pero tenemos que ser respetadas.

Comenta aquest article